Prelucrarea comenzii înseamnă colectarea produselor din comandă și pregătirea acestora pentru livrarea către curier.
După procesare, comanda este prezentată companiei de curierat.
Perioada de livrare începe după ce comanda este livrată curierului.
Metoda de livrare | Preț. |
EasyBox | 12.00 lei |
Adresă | 16.00 lei |
Transport gratuit pentru comenzi de peste 150.00 lei | GRATUIT |
Prețul include toate costurile de livrare ale comenzii dumneavoastră: ambalare, transport la adresa indicată,asigurarea produsului și comisionul pentru curierul care procesează plata. În timpul procesului de comanda are un câmp pentru detalii suplimentare - acolo puteți specifica detalii legate de livrare, pe care le vom lua în considerare la procesarea comenzii dumneavoastră.
DATA
Timp de procesare a comenzii:
- Comenzile plasate după ora 14.00 vor fi procesate în termen de până la 3 zile lucrătoare
- Comenzile plasate sâmbătă și duminică vor începe să fie procesate începând de luni
- Pot exista întârzieri de procesare în zilele de sărbătoare națională, sâmbătă și duminică, Black Friday, Crăciun, Anul Nou, număr mai mare decât de obicei de comenzi în timpul și după promoții și campanii
Timp de livrare prin curier:
- 1-3 zile lucrătoare
- Excepție: sărbători naționale, sâmbătă și duminică, Black Friday, Crăciun, Anul Nou
Timpul total de la comandă la livrare
- 3-5 zile lucrătoare
RECLAMAȚII PENTRU EXPEDIERI DETERIORATE
Este responsabilitatea clientului (destinatarului) să deschidă
coletul livrat în momentul primirii acestuia, în prezența curierului, și să verifice dacă coletul este deteriorat expedierea sau lipsa conținutului său din cauza transport.
Raportul de inspecție este obligatoriu pentru validitatea daunelor acoperite și a lipsurilor din transport.O reclamație pentru un transport deteriorat trebuie făcută în momentul primirii lotul și în prezența unui curier, cu care se completează un proces-verbal de constatare în trei exemplare nelegate. Clientul (destinatarul trimiterii) este obligat să solicite originalul și o copie a protocolului, după care contactați un reprezentant al BareCare.bg pentru a depune reclamația. BareCare.bg se angajează să ofere gratuit înlocuirea articolului deteriorat/lipsit sau rambursarea sumei plătite de client numai după ce furnizarea protocolului de către client.