Prelucrarea comenzii constă în colectarea produselor comandate și pregătirea acestora pentru livrare. După finalizarea procesării, comanda este predată companiei de curierat. Perioada de livrare începe din momentul predării comenzii către curier.
Metoda de livrare | Preț. |
Livrare prin EasyBox | 12.00 lei |
Adresă | 16.00 lei |
Transport gratuit pentru comenzi de peste 150.00 lei | GRATUIT |
Prețul include toate costurile de livrare ale comenzii dumneavoastră: ambalarea, transportul către adresa indicată, asigurarea produsului și comisionul curierului pentru procesarea plății. În timpul procesului de comandă există un câmp pentru detalii suplimentare, unde poți specifica informații legate de livrare, pe care le vom lua în considerare la procesarea comenzii dumneavoastră.
DATA
Timp de procesare a comenzii:
- Comenzile plasate după ora 14:00 vor fi procesate în termen de până la 3 zile lucrătoare
- Comenzile plasate sâmbăta și duminica vor fi procesate începând cu ziua de luni
Pot apărea întârzieri în zilele de sărbătoare națională, în weekend (sâmbătă și duminică), de Black Friday, Crăciun, Anul Nou, precum și în perioadele cu un număr mai mare de comenzi, cum ar fi promoțiile și campaniile.
Timp de livrare prin curier:
- 1-3 zile lucrătoare
- Excepții: Sărbători naționale, weekend (sâmbătă și duminică), Black Friday, Crăciun, Anul Nou
Timpul total de la plasarea comenzii până la livrare:
- 3-5 zile lucrătoare
RECLAMAȚII PENTRU EXPEDIERI DETERIORATE
Este responsabilitatea clientului (destinatarului) să deschidă
coletul livrat în momentul primirii acestuia, în prezența curierului, și să verifice dacă coletul este deteriorat expedierea sau lipsa conținutului său din cauza transport.
Raportul de inspecție este obligatoriu pentru validarea daunelor și a lipsurilor apărute în timpul transportului. Reclamația pentru un transport deteriorat trebuie făcută în momentul primirii coletului, în prezența curierului. Reclamația se înregistrează prin completarea unui proces-verbal de constatare, în trei exemplare nelegate. Clientul (destinatarul) este obligat să solicite originalul și o copie a procesului-verbal și apoi să contacteze un reprezentant BareCare.ro pentru a depune reclamația. BareCare.ro se angajează să ofere gratuit înlocuirea produsului deteriorat sau lipsă ori rambursarea sumei plătite de client, însă numai după primirea procesului-verbal de constatare.